مشاوره روانشناسی

ساخت وبلاگ

روزاریو
مانند عکس‌های قدیمی , خاطرات در طول زمان محو می‌شوند
مردم صحنه‌های بصری را به یاد می‌آورند , اما طراوت و تازگی آن در عرض چند دقیقه محو می‌شود
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
کالج بوستون
خلاصه :
وقایع گذشته‌است . با این حال , هنوز مشخص نیست که چگونه کیفیت‌های خاطرات بازسازی می‌شوند . مطالعه جدیدی کشف می‌کند که با گذر زمان , اطلاعات بصری که خاطرات ما را نشان می‌دهد محو می‌شود .
مانند عکس‌های قدیمی , خاطرات با کیفیت در طول زمان محو می‌شوند - - یافتن یک یافته شگفت‌انگیز برای گروهی از محققان کالج بوستون که انتظار داشتند خاطرات کم‌تر صحیح شوند , اما افرادی را یافتند که در سرزندگی و ویژگی‌های بصری خاطرات خود کاهش نشان می‌دهند .
وقتی مردم گذشته را به یاد می‌آورند , آن را با درجات روشنی از شفافیت به یاد می‌آورند .
برخی اوقات مردم جزئیات زیادی را در مورد یک رویداد به یاد می‌آورند , گویی در حال زنده کردن لحظه است . گاهی به نظر می‌رسد که حافظه محو شده و جزئیات آن گنگ است . تحقیقات حافظه قبلی نشان داده‌است که رویداده‌ای مهم احساسی - مانند یک تصادف اتومبیل - به روشنی بیش از رویداده‌ای روزمره به یاد می‌آیند .
هانس کوپر , استاد روانشناسی کالج بوستون و محقق پس از دکترا از کوپر , گفت : " ما می‌خواستیم بدانیم که آیا این احساس از وضوح حافظه نه تنها چیزی است که به یاد می‌آید , بلکه چگونه به یاد می‌آید - - کیفیت بصری خاطره . "
هنگامی که رویدادها در حافظه یا فراموشی ذخیره می‌شوند , تیم پرسید : ویژگی‌های بصری آن‌ها چگونه تغییر می‌کنند ? گی گفت که مردم تغییراتی را در خاطرات خود نسبت به استفاده از فیلتر برای ویرایش یک عکس گزارش کرده‌اند .
یک قیاس ساده زمانی است که شما عکس را در اینستاگرام پست می‌کنید . " شما نشانه یک فیلتر است که درخشندگی یا اشباع رنگ تصویر را تغییر می‌دهد . در مطالعه ما , از ما پرسیده شد که آیا فراموش کردن مانند اعمال یک فیلتر به تجربه قبلی است , و اینکه آیا اهمیت احساسی این رویداد تغییر خواهد کرد یا نه . "
در سه آزمایش , شرکت کنندگان تصاویر خنثی و خنثی که در کیفیت بصری و اشباع رنگ متغیر بودند را مطالعه کردند . سپس کیفیت‌های بصری هر تصویر را در یک آزمون بعدی بازسازی کردند .
به گزارش محققان , این یافته‌ها نشان داد که خاطرات به صورت بصری کم‌تر از آنچه که کدگذاری شده‌اند , به خاطر آورده شده‌اند .
احساسات منفی تجربه‌شده در هنگام مشاهده تصاویر , احتمال این که تصاویر به درستی به یاد داشته باشند را افزایش داده , اما تاثیری بر محو شدن حافظه نداشت . به علاوه , رتبه‌بندی ذهنی وضوح حافظه برای خاطرات با دقت کم‌تر و خاطراتی که به صورت بصری محو شده بودند , کم‌تر بود .
این یافته‌ها نشان می‌دهند که جنبش جزئیات سطح پایین , مانند رنگ‌ها و شکل‌های مربوط به یک رویداد - - در حافظه محو می‌شود در حالی که خلاصه تجربه حفظ می‌شود .
ممکن است افراد به خاطر داشته باشند که به فستیوال موسیقی می‌روند و باند مورد علاقه آن‌ها را تماشا می‌کنند , اما شدت آن تجربه حسی , از جمله نور صحنه روشن و قدرت باس , به آرامی محو خواهد شد .
کوپر گفت : " ما متوجه شدیم که خاطرات واقعا ً محو می‌شوند : مردم به طور مداوم صحنه‌های بصری را به خاطر آنچه که در ابتدا تجربه شده‌بودند , به خاطر داشتند . " ما انتظار داشتیم که خاطره پس از یک تاخیر کم‌تر شود , اما انتظار نداشتیم که این تغییر کیفی به روشی که به یاد داشتند , وجود داشته باشد . "

منبع سایت

کم کاریتخصیصظاهرمراقبتنمونهشاهرگاسکیزوفرنیتاکیدتعصببیانآداب مراسم ازدواج در ایران چگونه است ؟انگیزه های افراد از ازدواج با فامیل چیست ؟
مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 501 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 6:08

محققان مرکز پزشکی بیمارستان کودکان سینسیناتی عملکرد اجرایی را در داوطلبان نوجوان مبتلا به adhd پس از دو آزمایش خواب جداگانه اندازه‌گیری کردند . داوطلبان یک هفته را در آن گذراندند که خواب آن‌ها به شش و نیم ساعت در هر شب محدود می‌شد و پس از یک هفته به مدت نه و نیم ساعت خواب بودند . بعد از هر آزمایش , تیم تحقیق با استفاده از پرسشنامه درجه‌بندی رفتار اجرایی , ویرایش دوم , به عنوان یکی از معیارهای سنجش عملکرد اجرایی در کودکان تا سن ۱۸ سالگی اجرا شد . این سازمان حوزه‌های عملکرد اجرایی مانند حافظه کاری , برنامه‌ریزی و سازمان , کنترل هیجانی , آغاز و مهار را ارزیابی می‌کند .
نتایج نشان داد که در تمام مناطق مورد بررسی به دنبال هفته محدودیت خواب نسبت به هفته بعد از محدودیت خواب , نقایصی دیده می‌شود . محققان چنین نوشته‌اند : " افزایش خواب ممکن است تاثیر مثبت و مثبتی بر عملکرد تحصیلی , اجتماعی و عاطفی نوجوانان مبتلا به adhd داشته باشد .
با من هستی ? مدل جدید منشا همدلی را توضیح می‌دهد
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
موسسه سانتا فه
خلاصه :
محققان یک مدل جدید برای توضیح منشا تکاملی همدلی و دیگر پدیده‌های مرتبط , مانند سرایت هیجانی و خمیازه واگیردار ارائه کرده‌اند . مدل نشان می‌دهد که منشا طیف گسترده‌ای از واکنش‌های دلسوزانه در شبیه‌سازی شناختی نهفته‌است .
محققان در موسسه ماکس پلانک و موسسه سانتا فه مدل جدیدی برای توضیح منشا تکاملی همدلی و دیگر پدیده‌های مرتبط , مانند سرایت عاطفی و خمیازه واگیردار ارائه کرده‌اند . مدل نشان می‌دهد که منشا طیف گسترده‌ای از واکنش‌های دلسوزانه در شبیه‌سازی شناختی نهفته‌است . این رویکرد , تمرکز نظری را از رویکردی به پایین که با هم‌کاری با یک مکانیزم شناختی مجرد آغاز می‌شود , تغییر می‌دهد .
با توجه به بنش بنش که محقق پس از دکترا در موسسه ماکس پلانک برای انسان‌شناسی تکاملی است , مدل‌های نظری استاندارد منشا همدلی تمایل دارند روی سناریوهایی تمرکز کنند که در آن‌ها هماهنگی و هم‌کاری مورد علاقه است .
یک زیست‌شناس نظری و پروفسور در موسسه سانتا فه , زیست‌شناس نظری و استاد هم‌کار او در موسسه سانتا فه , این احتمال را مورد بررسی قرار دادند که فرآیندهای شناختی زمینه‌ساز طیف وسیعی از واکنش‌های دلسوزانه - شامل سرایت هیجانی , خمیازه مسری و آسیب‌ها مانند تکرار اجباری زبان دیگران - - می‌تواند در غیاب انتخاب خویشاوندی و یا هر مکانیسم دیگری که بطور مستقیم طرفدار هم‌کاری یا هماهنگی باشد , تکامل یابد .
تحقیقات نشان داده‌است که حیوانات از جمله انسان می‌توانند به عمل شبیه‌سازی ذهن دیگران بپردازند . ما نمی‌توانیم افکار دیگری را بخوانیم - - مثل جعبه‌های سیاه برای ماست . اما همانطور که توضیح می‌دهد , همه آژانس‌ها تقریبا ً " جعبه‌های سیاه " را با اعضای گونه‌های خود به اشتراک می‌گذارند و " آن‌ها دائما ً شبیه‌سازی آنچه که اذهان دیگر ممکن است انجام دهند را به اشتراک می‌گذارند . " این شبیه‌سازی مداوم بازیگر لزوما ً برای هم‌کاری آماده نیست : تنها چیزی است که انسان و حیوان به خود انجام می‌دهند .
مثالی از این فرآیند توسط نورون‌های آینه‌ای نشان داده می‌شود : زمانی مشخص شده‌است که نورون‌های مشابه درگیر برنامه‌ریزی حرکت دستی نیز هنگام مشاهده حرکت دست دیگران استفاده می‌شوند . در این فکر بودم که اگر آن‌ها این فرآیند درک را به هر تعامل اجتماعی گسترش دهند , عواقب آن چه خواهد بود .

منبع سایت

متنرهبریسینتیکآنلاینرهیاباسکیزوفرنیتاکیدتعصببیاندانشکدهملاک ها و اهداف ازدواج از نظر اسلام چیستمعیارهای همسر خوب از دیدگاه روانشناسی چیست ؟
مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 541 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 5:41

اغلب کودکان کد پستی خود و کد ژنتیکی آن‌ها را از پدر و مادرشان به ارث می‌برند . اما اگر عوامل ژنتیکی در جایی تاثیر بگذارند که خانواده‌ها بتوانند در آن زندگی کنند و موفقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی داشته باشند ، بهبود محله‌ها کافی نخواهد بود . آخرین تحقیق در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کلمبیا و دانشگاه کالیفرنیا در Irvine ، بینش‌های جدیدی را در مورد این مساله که آیا محله‌های فقیر زندگی می‌کنند و شانس زندگی خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، فراهم می‌کند .
این اولین مطالعه‌ای است که داده‌های ژنتیکی و جغرافیایی را برای آزمایش پیوندهای بین محله children's و خطر ژنتیکی به همراه دارد . یافته‌ها به صورت آنلاین در رفتار انسان منتشر می‌شوند .
تیم تحقیقاتی به رهبری دن Belsky ، استادیار بخش اپیدمیولوژی در مدرسه کلمبیا Mailman ، و Candice Odgers در دانشگاه کالیفرنیا ، Irvine دپارتمان علوم روانی ، اطلاعات ژنتیکی ، جغرافیایی ، بهداشتی و آموزشی هزاران کودک ساکن بریتانیا و ولز را به هم پیوند داد . آن‌ها دریافتند که کودکانی که در محله‌های فقیرنشین در حال رشد هستند ، ریسک ژنتیکی بالاتری برای پیامدهای تحصیلی ضعیف و سقط اولیه داشته‌اند . نویسندگان یافته‌های خود را در مطالعه بهداشت اضافه بر آمریکا تکرار کردند ، جایی که آن‌ها دریافتند همبستگی مربوط به ژن ممکن است در طول نسل‌ها به عنوان افراد جوان با ریسک ژنتیکی بالاتر برای کسب تحصیلات ضعیف و سن پایین در ابتدا به دنیا آمده و متعاقبا ً به محله‌های بدتر تبدیل شود .
Belsky که با مرکز پیری کلمبیا همخوانی دارد گفت : " اما خطر ژنتیکی به تنهایی کافی نبود تا توضیح دهد چرا کودکان فقیر در برابر محله‌های مرفه بیشتر تحصیلات کمتری دریافت می‌کنند و احتمالا ً در آموزش ، استخدام ، یا آموزش ضعیف ( ۱۰ ) در اواخر نوجوانی نمی‌توانند توضیح دهند ."
Odgers گفت : " به طور شگفت‌انگیز ، برای چاقی ، یکی از رایج‌ترین و پرهزینه‌ترین مشکلات سلامتی که این نسل با آن مواجه است ، ما هیچ ارتباطی بین نواحی محله و خطر ژنتیکی پیدا نکردیم " .
به طور مشابه ، برای مشکلات بهداشت روانی ، کودکان در محله‌های بدتر ، علائم اختلال ذهنی بیشتری را تجربه کردند ، اما شواهد کمی وجود داشت که دلیل این پیوند ناشی از خطر ژنتیکی بود . برای مشکلات جسمی و جسمی ، کد پستی و کد ژنتیکی هر دو پیش‌بینی children's را پیش‌بینی می‌کردند .
تجزیه و تحلیل‌ها براساس داده‌های سنجش از ریسک محیطی ( E - ریسک ) طولی است که در پی آن دوقلوهای ۲۲۳۲ متولد انگلستان و ولز در ساله‌ای ۱۹۹۴ - 1995 به بزرگسالی جوان و همچنین مطالعه طولی نوجوانان تا بزرگسالی را دنبال کردند که در پی آن ۱۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان آمریکایی به بزرگسالی رسیدند . برای " polygenic " , محققان اطلاعات را در کل ژنوم براساس مطالعات مرتبط با ژنوم , GWAS , اسکیزوفرنی , سن در بدو تولد و تحصیل تحصیلی ترکیب کردند . ارزیابی ریسک همسایگی و ابزار تجزیه و تحلیل همسایگی در بخش حمایت paper's شرح داده می‌شوند .

منبع سایت

پیداصدقهیجانخوکطریقتاکیدتعصببیاندانشکدهتصور
مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 530 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 5:14

داده‌ها شامل اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه اغلب شرکت کنندگان احساسات ساختگی یا سرکوب می‌کردند, همچنین " عمل سطحی " , همچنین اینکه چه مقدار و چه مقدار از شرکت کنندگان پس از کار می‌نوشیدند . محققان همچنین اندازه گیری شرکت کنندگان و اینکه چقدر احساس استقلال می‌کنند را اندازه‌گیری کرده‌اند .
محققان به این مساله پی بردند که کارمندانی که با مردم تعامل داشتند بعد از کار بیشتر مشروب خوردند . علاوه بر این, عمل سطحی نیز با نوشیدن پس از کار مرتبط بود , و این اتصال بسته به ویژگی‌های فردی مانند کنترل خود فردی و میزان خود کنترلی , قوی‌تر یا ضعیف‌تر بود .
او گفت : " رابطه بین رفتار سطحی و نوشیدن پس از کار برای افرادی که تکانشی یا فاقد کنترل شخصی بر روی رفتار در کار هستند , قوی‌تر بود . " اگر به طور مداوم و یا به طور مداوم به شما گفته که چگونه کار خود را انجام دهید , کنترل احساسات خود را تمام روز سخت‌تر کنید و وقتی به خانه برسید , مجبور نیستید پس از نوشیدن یک نوشیدنی خود را کنترل کنید . "
به طور خاص , محققان یک رابطه قوی‌تر بین عمل سطحی و نوشیدن را زمانی یافتند که کارمندانی که به شدت عمل کرده و در مشاغلی کار می‌کنند که کارمندان با مشتریان مواجه هستند , مانند یک مرکز تماس یا کافی‌شاپ , به جای روابط , مانند مراقبت‌های بهداشتی یا آموزش .
او گفت که مردم در این مشاغل تمایل به جوان‌تر بودن و در موقعیت‌های ورود به سطح دارند و ممکن است فاقد تمایلات خود کنترلی و پاداش‌های مالی و اجتماعی باشند که می‌توانند هزینه‌های بازیگری را از بین ببرند .
با توجه به نتایج , نتایج - - که اخیرا ً در مجله روانشناسی سلامت شغلی منتشر شده‌است - نشان می‌دهد که هنگامی که کار شخصا ً به کارمند پاداش می‌دهد , عملکرد سطح کم‌تر خواهد بود .
او گفت : " برای مثال پرستاران ممکن است احساسات خود را به دلایل روشن تقویت یا جعل کنند . " آن‌ها سعی دارند یک بیمار را تسکین دهند یا یک رابطه قوی ایجاد کنند. اما کسی که به یک مشتری وفادار است , ممکن است دیگر هرگز نمی‌بینند , که ممکن است به آن پاداش داده نشود , و ممکن است در نهایت تخلیه یا درخواست بیشتر شود . "
وی افزود که کارفرمایان ممکن است قادر به استفاده از این نگرش‌ها برای ایجاد محیط‌های کار سالم‌تر باشند .
او گفت : " کارفرمایان ممکن است بخواهند به کارمندان اجازه دهند تا استقلال بیشتری در کار داشته باشند , مانند آن‌ها در این کار نوعی انتخاب دارند . " و زمانی که تلاش عاطفی به روشنی به پاداش‌های مالی یا ارتباطی مرتبط باشد , این اثرات چندان هم بد نیستند . "
جمع‌آوری داده‌ها توسط موسسه ملی مصرف الکل و الکلی که به مایکل r اهدا شده بود, انجام شد . در واقع, دانشگاه بوفالو دومین نویسنده این مقاله است . پن . و روبرت سی . شرکت کنندگان در این کار نیز شرکت داشتند .
خیلی گرسنه برای یادگیری : تحقیقات جدید برای فکر غذا فراهم می‌کند
تاریخ :
آوریل ۲۰۰۹
منبع :
دانشگاه لنکستر
خلاصه :
ناامنی غذایی - یعنی دسترسی محدود به غذای سالم و مغذی کافی در خانه - - تاثیر منفی بر توانایی یادگیری نوجوانان در هند دارد .
ناامنی غذایی - یعنی دسترسی محدود به غذای سالم و مغذی کافی در خانه - - تاثیر منفی بر توانایی یادگیری نوجوانان در هند دارد .
تیم پژوهش , با بررسی نمرات آزمون , به بررسی نابرابری در دستاوردهای یادگیری پرداخته‌است . آن‌ها سپس به این مساله نگاه کردند که آیا ناامنی غذایی در خانه در سنین بین دو سال وجود دارد یا خیر .
حدود ۸۰ % کودکانی که مورد مطالعه قرار گرفتند ناامنی غذایی خانوار را تجربه کردند - از جمله کاهش وعده‌های غذایی , خوردن کم‌تر از نیاز و خانواده‌هایی که پول کافی برای دادن غذا روی میز نداشتند - - در برخی مراحل در طول دوره مشاهده .
۹۰ % از ثروتمندترین خانواده‌های این تحقیق ناامنی را تجربه کرده‌اند و تاکید می‌کنند که ناامنی غذایی منحصرا ً یک مساله فقر نیست .

منبع سایت

ترکیباتمعاشرتگرهمجازیسربتعصببیاندانشکدهتصور
مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 540 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 4:44

مطالعه می‌گوید ، خدمات مراقبتی مانند زمانی که فکر می‌کند ، برای سلامتی شما هم بد نیست .
تاریخ :
۱۰ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشکده پزشکی جانز هاپکینز
خلاصه :
چندین دهه است که مقالات در مجلات تحقیق و مطبوعات عمومی به طور یک‌سان گزارش داده‌اند که یک مراقب خانواده ، عوارضی برای سلامت person's ، افزایش سطح التهاب و تضعیف عملکرد سیستم ایمنی به خود می‌گیرد . در حال حاضر ، پس از تحلیل ۳۰ مقاله در مورد میزان مولکول‌های ایمنی و التهابی در مراقبان ، محققان می‌گویند که اغراق شده‌است و ارتباط بسیار کوچک است .
چندین دهه است که مقالات در مجلات تحقیق و مطبوعات عمومی به طور یک‌سان گزارش داده‌اند که یک مراقب خانواده ، عوارضی برای سلامت person's ، افزایش سطح التهاب و تضعیف عملکرد سیستم ایمنی به خود می‌گیرد . در حال حاضر ، بعد از تحلیل ۳۰ مقاله در سطوح ایمنی و مولکول‌های inflammatory در مراقبان ، محققان جان‌هاپکینز می‌گویند که این پیوند اغراق شده‌است و ارتباط بسیار کوچک است . آن‌ها گزارش می‌دهند که استرس caregiver کم‌تر از ۱ درصد از تنوع زیستی و تورم را توضیح می‌دهد . فراتحلیل جدید آن‌ها در ۱۰ مارس در The منتشر شد .
" ما نمی‌گوییم که مراقبت مراقبت از خانواده می‌تواند استرس زا باشد ، اما این تصور را به وجود می‌آورد که استرس زا به قدری استرس زا است که باعث بدتر شدن سلامتی و افزایش میزان مرگ و میر می‌شود . نویسنده اول ، دیوید راث ، M.A. ، استاد پزشکی و رئیس مرکز پیری و بهداشت دانشگاه جان‌هاپکینز می‌گوید : " این می‌تواند منجر به ترس از مراقبان و بی‌میلی به مراقبت از عزیزان خود شود .
طبق گفته اتحاد ملی for ، بیش از ۳۴ میلیون نفر در آمریکا از یک عضو خانواده یا عضو خانواده یا دوست در هر سال گذشته مراقبت می‌کنند . ارزش خدمات ارایه‌شده توسط این افراد خانواده ۳۷۵ میلیارد دلار در سال تخمین زده می‌شود . در سال ۱۹۸۷ ، یک مطالعه به این نتیجه رسید که مراقبت کنندگان از افراد مبتلا به Alzheimer's ، میزان مشخصی از مولکول‌های ایمنی خاص را کاهش داده‌است . از آن زمان به بعد مطالعات دیگری نشان داده‌اند که مراقبان خانوادگی میزان مرگ و میر و میزان بیماری‌های روانی را افزایش داده‌اند ، عملکرد ایمنی و طول عمر خود را کاهش داده و بهبود کمتری نسبت به افراد دیگر دارند .
بعد از اینکه متوجه ضعف‌های آماری در تعدادی از مقالات اخیر در خصوص مراقبت و ایمنی شد، راث و همکارانش خواستند که نگاهی تازه به بیش از سه دهه از مقالات این ایده‌ها بردارند . آن‌ها تحقیقات خود را بر روی مقالات مربوط به نشانگرهای زیستی یا inflammatory inflammatory ، که می ‌توان از طریق یک آزمایش خون تشخیص داد ، متمرکز کردند - و از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی پزشکی برای یافتن مقالاتی که استرس مزمن مراقبان خانواده و این فعالیت‌های زیستی را ارتباط می‌دهند ، جستجو کردند . پس از مرور ۱۳۲ متون کامل ، آن‌ها تحلیل فوق را به ۳۰ مقاله اصلی ، مبتنی بر داده ، محدود کردند .
در مجموع ، مقالاتی که گروه Roth's از ۱۹۸۷ تا ۲۰۱۶ مورد مطالعه قرار گرفتند و اطلاعات مربوط به ۸۶ فعالیت خود را از ۱، ۸۴۸ caregivers و ۳، ۶۴۰ noncaregivers گزارش کردند . زمانی که محققان شروع به مرور دست‌نوشته‌ها کردند ، روث می‌گوید که آن‌ها فورا ً متوجه گرایش‌ها شده‌اند - برای یک ، مطالعات بسیار کوچک بودند . از بین ۳۰ مطالعه ، ۱۶ نفر کم‌تر از ۵۰ مراقبت کننده داشتند که برخی از آن‌ها کم‌تر از ۱۱ یا ۱۴ نفر داشتند .
راث می‌گوید : " با توجه به مسائلی مانند این ، ۱۱ مورد از مقالات " متوسط " یا " حداقلی " ( به جای " پایین " یا " حداقل " ) برای تعصب بالقوه ، در بسیاری از عوامل متفاوت هستند .

منبع سایت

ساکنانمعرکهجدیتخطریآلمانبیاندانشکدهتصور
مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 522 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 2:54

Grabenhorst گفت : " نورون‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌گیری با یکدیگر آمیخته شده‌اند . ما توانستیم با بررسی دقیق یک نورون در یک زمان بین آن‌ها و وظایف مختلف آن‌ها تمایز قایل شویم . این امر با تکنیک‌های تصویر برداری مغز انسان امکان پذیر نبود که فعالیت میانگین تعداد زیادی از نورون‌ها را اندازه‌گیری کنند ."
ما فکر می‌کنیم که نورون‌های شبیه‌سازی بلوک‌های سازنده مهمی برای شناخت اجتماعی هستند - آن‌ها به حیوانات اجازه می‌دهند تا فرآیندهای تصمیم‌گیری ذهنی شرکای خود را بازسازی کنند . نورون‌های شبیه‌سازی همچنین می‌توانند مواد اولیه ساده‌ای را برای ظرفیت‌های شناختی شگفت‌انگیز انسان‌ها مانند " تئوری ذهن " تشکیل دهند .
دانشمندان بر این باورند که اگر نورون‌های شبیه‌سازی ناکارآمد بوده و یا کاملا ً غایب باشند ، این می‌تواند رفتار اجتماعی را تحت‌تاثیر قرار دهد. Grabenhorst می‌گوید : " اگر نورون‌های شبیه‌سازی به درستی کار کنند ، ممکن است فرد قادر نباشد ارتباط بسیار خوبی با حالات ذهنی دیگران داشته باشد . ما اطلاعات کمی در مورد این که چگونه انواع نورون خاص به شناخت اجتماعی کمک می‌کنند و چالش‌های اجتماعی که افراد مبتلا به اوتیسم با آن مواجه هستند ، می‌دانیم . مطالعه ما با شناسایی نورون‌ها و مکانیسم‌های مداری برای شبیه‌سازی ذهنی ، ممکن است بینش جدیدی در این شرایط ارائه کند ."
در اولین لحظات سرطان مغز کودکان را خفه کرده بود
مطالعه از آنالیزهای سلول به سلول برای جستجوی درمان‌های جدید که ممکن است کارساز باشد ، استفاده می‌کند.
تاریخ :
۱۱ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
مرکز پزشکی بیمارستان Cincinnati Children's
خلاصه :
آنالیزهای ژنتیکی سلول با سلولی از رشد بافت‌های مغزی در موش‌های نوزادی و مدل‌های آزمایشگاهی سرطان مغز به دانشمندان اجازه داد تا یک محرک مولکولی از سرطان بسیار تهاجمی ، مرگبار و مقاوم در برابر درمان را کشف کنند . یافته‌ها ، فرصتی را برای کشف این که آیا رویکردهای درمانی جدید می‌توانند glioblastoma را در اولین مراحل شکل‌گیری اولیه یا وقوع مجدد متوقف کنند ، ارایه می‌دهند .
آنالیزهای ژنتیکی سلول با سلولی از رشد بافت‌های مغزی در موش‌های نوزادی و مدل‌های آزمایشگاهی سرطان مغز به دانشمندان اجازه داد تا یک محرک مولکولی از سرطان بسیار تهاجمی ، مرگبار و مقاوم در برابر درمان را کشف کنند .
یافته‌های منتشر شده در سلول بنیادی سلول‌های بنیادی توضیح می‌دهد که چگونه تجزیه و تحلیل‌های سلول تک سلول ، سلول‌های بنیادی اولیه سلول‌های مغز oligodendrocyte را با توجه به اصول اولیه تشخیص می‌دهد . ریچارد لو ، PhD ، محقق ارشد و مدیر علمی مرکز تومور مغزی در مرکز پزشکی بیمارستان Cincinnati Children's .
داده‌ها نشان می‌دهند که برنامه‌ریزی مجدد پیش سازه‌ای oligodendrocyte بدوی در حالت پایه - مانند نقش مهمی در آغاز و پیشرفت glioma ایفا می‌کند . هدف اصلی مولکولی محققان در این مطالعه ، پروتئینی به نام Zfp۳۶l۱ است که برنامه‌های زیست‌شناسی را آغاز می‌کند که رشد اولیه مغز را در موش‌ها منعکس می‌کند، اما به جای آن به رشد سرطان مغز کمک می‌کند . لو گفت که این کشف فرصتی برای کشف این مساله است که آیا رویکردهای درمانی جدید می‌توانند در مراحل اولیه شکل‌گیری یا عود اولیه ، glioblastoma را متوقف کنند .
محققان دریافتند که dysregulation - - پروتیینی که RNA های مختلفی را به هم پیوند می‌دهد - - باعث می‌شود که سلول‌های بنیادی به سرعت رشد کنند و به همین شکل سلول‌های بنیادی رشد سریع را در نظر بگیرند . این مساله به ویژه در سلول‌های ابتدایی developed ابتدایی oligodendrocyte صدق می‌کرد . این کشف به محققان یک ایده داد .
لو گفت : " وقتی ما از مولکول‌های کوچک RNA - interfering برای جلوگیری از بیان ژن Zpf۳۶l۱ در سلول‌های تومور glioma موش و انسان استفاده کردیم ، میزان رشد سلولی glioma را کاهش داد و انتشار یافت .

منبع سایت

ایستگاهنوآوریرفتارتوسعهمخدردانشکدهتصور
مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 500 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 2:14

تجزیه و تحلیل بافتی مغز موش و آزمایش رفتاری نشان می‌دهد که در معرض قرار گرفتن در رحم برای بی‌حسی بر تشکیل بخش حساس مغز با ممانعت از الگوی مهاجرت نورون‌ها تاثیر منفی می‌گذارد . و به رغم این تغییرات بالقوه و بالقوه فاجعه‌آمیز ، محققین می‌گویند که اثرات داروی بی‌هوشی بر روی مهاجرت عصبی و توسعه سازمان ستونی cortical قبلاً هرگز مورد آزمایش قرار نگرفته اند .
ماریو Moric ، a در دپارتمان Rush's ، نشان داد که " ارتباط روشنی از نوع بی‌هوشی و مدت‌زمان بی‌حسی با مهاجرت عصبی و کمبودهای ادراکی در سطوح مواد مخدر استفاده‌شده در اینجا ( در جنین‌های موش ) وجود دارد .
محققان می‌خواهند دکمه وحشت را فشار دهند ، اما برای بحث بیشتر فشار می‌آورند .
نویسندگان مطالعه تاکید کردند که یافتن در موش‌های صحرایی نمی‌تواند به طور مستقیم به زنان باردار یا به تعویق انداختن نیاز به عمل ترجمه شود، هر چند که این یافته‌ها باید در اطلاع‌رسانی عمومی بین زنان و پزشکان در نظر گرفته شود .
دکتر Gluncic می‌گوید : " ما می‌خواهیم دکمه وحشت را فشار دهیم ، اگر زنان تاخیر یا توقف پزشکی در طول دوران بارداری را به خاطر این کار اعلام نکنند ، اشتباه خواهد بود . با این حال ، جراحی‌های non در دوران بارداری به طور معمول در سه‌ماهه دوم بعد از organogenesis انجام می‌شود و پس از انقباض بارداری و سقط خود به خودی ، کم‌تر از سه‌ماهه آخر است . براساس داده‌های حاضر ، این امکان وجود دارد که بی‌حسی بر رشد مغز جنین تاثیر بگذارد و در سه‌ماهه دوم بعد از زمانی که بیش‌ترین دوره رشد مغز جنین انسان در واقع بین دوازدهم و ۲۴ هفته بارداری رخ می‌دهد ، به طور جدی مورد توجه قرار گیرد .
شکاف جنسیتی در استدلال فضایی در مقطع ابتدایی آغاز می‌شود ، فرا تحلیل یافته‌است
پیدا کردن این موضوع نشان می‌دهد که عوامل دیگری غیر از زیست‌شناسی ممکن است در هدایت تفاوت‌های جنسیتی در ادراک سه‌بعدی مهم باشند .
تاریخ :
۱۱ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
علوم پزشکی اموری
خلاصه :
مردان در طی سال‌های اول تحصیلات رسمی امتیازی اندک به دست می‌آورند و این مزیت به آرامی با سن رشد می‌کند ، سه برابر اندازه تا پایان دوره نوجوانی .
به طور متوسط ، مردان از زنان در یک عمل استدلال مکانی که به عنوان چرخش ذهنی شناخته می‌شود ، بهتر عمل می‌کنند - که اشیا چند بعدی را از دیدگاه‌های مختلف تصور می‌کنند . با این حال ، مردان با این مزیت به دنیا نیامده اند که یک فراتحلیل بزرگ از سوی روانشناسان در دانشگاه اموری است . در عوض ، مردان مزیت اندکی در عملکرد چرخش ذهنی در طی سال‌های اول تحصیلات رسمی به دست می‌آورند و این مزیت به آرامی با سن رشد می‌کند ، سه برابر در اندازه تا پایان دوره نوجوانی .
بولتن روانی ، نشریه انجمن روانشناسی آمریکا ، یافته‌های خود را منتشر می‌کند .
Jillian Lauer ، نویسنده اصلی که قرار است در ماه مه با مدرک دکترای روانشناسی از اموری که در ماه مه از اموری که تاثیرات بیولوژیکی بر شکاف جنسیتی دارند ، فارغ‌التحصیل شود ، می‌گوید : " برخی محققان استدلال کرده‌اند که این تفاوت جنسیتی ذاتی در ادراک سه‌بعدی وجود دارد ، در حالی که نتایج ما این امکان را مستثنی می‌کند که عوامل دیگر در هدایت تفاوت جنسیتی در مهارت‌های فضایی در طول دوران کودکی اهمیت بیشتری داشته باشند ."
استلا Lourenco ، استادیار روانشناسی در اموری که آزمایشگاه آن در توسعه ادراک سه‌بعدی و عددی تخصص دارد ، می‌گوید که نویسندگان این مقاله عبارتند از استلا Lourenco ، استادیار روانشناسی در اموری که آزمایشگاه آن در توسعه ادراک سه‌بعدی و عددی تخصص دارد . Eukyung Yhang ، نویسنده مشترک ، بر روی این مقاله به عنوان یک دانشجوی دوره کارشناسی که توسط موسسه university's برای تیوری کمی و روش‌های کمی سرمایه‌گذاری شده‌است ، کار کرده‌است . Yhang در سال ۲۰۱۸ فارغ‌التحصیل شد و اکنون در دانشکده پزشکی ییل است .

منبع سایت

ژنسالمزمنانزواپیروزیتصور
مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 484 تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت: 15:08

hM۴Di یک گیرنده مصنوعی است که به طور انتخابی توسط clozapine N - اکسید فعال می‌شود ، که منجر به مهار نورون‌ها و بیان hM۴Di می‌شود . سرکوب Chemogenetic نورون‌های هرمی mPFC با تزریق CNO به طور قابل‌توجهی هم اکتساب و هم تجلی پیدا شدن کوکائین را تضعیف می‌کند . در مقابل ، سرکوب کردن نورون‌های mPFC ، نه کسب کسب و نه بیان of ها را تحت‌تاثیر قرار داد .
مطالعه حاضر نشان می‌دهد که سرکوب chemogenetic of glutamatergic ، اما نه GABAergic ، نورون‌ها هم از کسب و هم بیان CPP های کوکائین مانع می‌شوند . برای دانش ما ، این اولین مدرک مستقیم است که نشان می‌دهد فعالیت نورون‌های حسی glutamatergic در the در شکل‌گیری و بازیابی خاطرات مربوط به کوکائین دخیل بوده‌است . بنابراین ، نورون‌های هرمی‌شکل یک هدف درمانی بالقوه برای درمان اعتیاد به مواد مخدر هستند .
حمل و نقل RNA در نورون‌ها : Staufen۲ ، رونوشت هدف خود را به شیوه‌ای پیچیده شناسایی می‌کند.
تاریخ :
۱۵ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
هلمهولتز Zentrum Munchen - مرکز تحقیقاتی سلامت محیطی (German )
خلاصه :
یک تیم از دانشمندان کشف کرده‌اند که فاکتور حمل و نقل نورونی Staufen۲ اسکن می‌شود و به رونوشت هدف خود در روشی پیچیده‌تر از آنچه قبلا ً فکر کرده بود متصل می‌شود . RNA در درون ذرات بسیار پیچیده پروتیین - RNA که ساختار و ویژگی آن‌ها هنوز به خوبی درک نشده است ، منتقل می‌شود . یافته‌های team's رویکردهای جدیدی برای بهبود درک ما از فرآیند ایجاد می‌کند .
گروهی از دانشمندان from Zentrum Munchen و دانشگاه of کشف کرده‌اند که فاکتور حمل و نقل نورونی Staufen۲ اسکن می‌شود و به رونوشت هدف خود به شیوه‌ای پیچیده‌تر از آنچه قبلا ً فکر کرده بود، متصل می‌شود . RNA در درون ذرات بسیار پیچیده پروتیین - RNA که ساختار و ویژگی آن‌ها هنوز به خوبی درک نشده است ، منتقل می‌شود . یافته‌های team's که اخیرا ً در نشریه "ارتباطات طبیعت " منتشر شده‌است ، رویکردهای جدیدی برای بهبود درک ما از فرآیند ارایه می‌دهد .
Staufen۲ یک پروتیین متصل به RNA است که نقش مهمی در تمایز سلول‌های پیش‌ساز عصبی در طول neurogenesis ایفا می‌کند . علاوه بر این ، آن یک عامل کلیدی در انتقال RNA به سیناپس‌ها است و بنابراین برای plasticity سیناپسی ، اساس حافظه و شکل‌گیری حافظه مهم است .
تیمی که توسط پروفسور دکتر dierk Niessing ، رهبر گروه در موسسه بیولوژی ساختاری هلمهولتز در دانشگاه اولم هدایت شد ، نشان داد که دامنه‌های اتصال RNA ( STB ) ۱ و ۲ از پیوند پروتئین mStau۲ به mRNA با پیوستگی و سینتیک یک‌سان ۳ و ۴ است . قبلا ً تصور می‌شد که دومی برای اتصال mRNA به خودی خود کافی است . در حالی که تشخیص RNA توسط هر یک از این دامنه‌ها به اصطلاح tandem، گذرا است ، هر چهار حوزه پیوند دهنده RNA ، RNA های هدف خود را با درجه بالایی از پایداری تشخیص می‌دهند .
مطالعات پیشین نشان داده بودند که تنها دو حوزه پیوند RNA در Staufen۲ ، یعنی dsRBD ۳ و ۴ ، مسیول اتصال هستند . با وجود این ، ثابت شده‌است که ایجاد پیوند پایدار مورد نیاز برای حمل و نقل RNA در لوله تست امکان پذیر نیست ، زیرا اکنون واضح است که dsRBDs ۱ و ۲ نیز برای ایجاد یک مجتمع پایدار مورد نیاز هستند . دکتر سیمون Heber ، نویسنده اصلی مقاله و postdoc ها در the " STB " ، می‌گوید : " با استفاده از تکنیک‌های مختلف بیوشیمیایی و بیوفیزیکی ، ما توانستیم RNA های هدف خود را در یک روش بسیار پیچیده‌تر از آنچه قبلا ً تصور کردیم ، تشخیص دهیم " .

منبع سایت

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 496 تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت: 14:24

اجتماعی , هم‌کاری و " اجتماعی " اساس جامعه انسانی ( و توسعه فوق‌العاده مغز ما ) هستند و با این حال , افراد اغلب تغییرات بزرگی از نظر نوع‌دوستی / خودخواهی , هم در میان افراد و هم در لحظه‌های مختلف در زمان نشان می‌دهند . چه چیزی باعث ایجاد این تفاوت‌ها در رفتار می‌شود ? پاسخ ممکن است با مشاهده فعالیت مغز مشخص شود . مدارهای مغز که فعال می‌شوند نشان می‌دهند که هر یک از دو نوع رفتار متناظر با یک تحلیل شناختی است که بر جنبه‌های مختلف یک موقعیت تاکید می‌کند .
اشتراک :
داستان کامل
محققان و همکارانش قادر به درک این مساله بودند که در مغز افراد مورد آزمایش , مدارهای مغزی متفاوتی در طول دو نوع رفتار فعال می‌شوند . در حالت اول , فعال‌ترین ناحیه , " شبکه برجستگی " بود , درحالی که بیشتر ساختارهای درگیر در رفتار خیرخواهانه , قشر پیش پیشانی و تقاطع دو آهیانه بودند .
اعتبار :
اجتماعی , هم‌کاری و " اجتماعی " اساس جامعه انسانی ( و توسعه فوق‌العاده مغز ما ) هستند و با این حال , افراد اغلب تغییرات بزرگی از نظر نوع‌دوستی / خودخواهی , هم در میان افراد و هم در لحظه‌های مختلف در زمان نشان می‌دهند . چه چیزی باعث ایجاد این تفاوت‌ها در رفتار می‌شود ? یک پاسخ ممکن است با مشاهده فعالیت مغز , همانطور که توسط گروهی از محققان در تریست انجام شده‌است ( در هم‌کاری با آزمایشگاه تعامل انسان و کامپیوتر , آزمایشگاه اس. اس . مدارهای مغز که فعال می‌شوند نشان می‌دهند که هر یک از دو نوع رفتار متناظر با یک تحلیل شناختی است که بر جنبه‌های مختلف یک موقعیت تاکید می‌کند .
بستگی به این دارد که چطور می‌توانیم موقعیت را تجربه کنیم , یا بهتر بگوییم چگونه مغز ما تصمیم می‌گیرد آن را تجربه کند : زمانی که در شرایط نیاز , آیا ما یک رفتار خیرخواهانه به قیمت قرار دادن زندگی مان در معرض خطر اتخاذ می‌کنیم یا خودخواهانه رفتار می‌کنیم ? افراد در چنین مواردی تصمیمات بسیار متغیری اتخاذ می‌کنند : برخی تمایل دارند همیشه نوع دوستانه یا همیشه خودخواه باشند و برخی از رفتارشان وابسته به موقعیت است .

مگس میوهمسیر زیستیاستدلالیخاطراتمطالعه ملیحیوانات مادهروان پریشیسروتونینعصب شناسان

 

چه اتفاقی در ذهن یک فرد می‌افتد وقتی که تصمیم می‌گیرد یک سبک را به جای دیگری اتخاذ کند ? او توضیح می‌دهد : " اگر چه رفتارهای اجتماعی برای جامعه انسانی بسیار مهم هستند , و به احتمال زیاد به شکل‌دهی سیستم ادراکی ما کمک کرده‌اند , ما همیشه رفتار نمی‌کنیم . " ما می‌خواستیم ببینیم چه تغییراتی در مغز ما بین یک نوع رفتار و دیگری رخ می‌دهد . "
همکاران و همکارانش از تکنیک تصویربرداری مغز استفاده کردند که به محققان امکان جداسازی بیشتر ساختارهای مغزی فعال در حین کار را می‌دهد . شرکت کنندگان در آزمایش‌ها خود غرق در یک سناریوی واقعیت مجازی بودند که در آن آن‌ها مجبور بودند تصمیم بگیرند که آیا به کسی کمک کنند و زندگی خودشان را در خطر قرار دهند یا بدون در نظر گرفتن فرد دیگر , خودشان را نجات دهند . " یکی از ویژگی‌های نوآورانه این مطالعه , امکان ایجاد شرایط آزمایشگاهی " بوم‌شناختی " است که تا حد امکان نزدیک به یک موقعیت واقعی است .
" به طور سنتی , مطالعات در این زمینه از " بازی " استفاده می‌کردند که در آن شرکت کنندگان می‌بایست سوده‌ای پولی را تخصیص دهند , اما بسیاری از محققان از جمله خودمان بر این باورند که این شرایط بسیار ساختگی هستند و درباره نوع‌دوستی و خودخواهی در زندگی روزمره به ما می‌گویند . اما محدودیت‌های اخلاقی بدیهی , طراحی آزمایش‌ها می‌دانی واقع‌بینانه را غیرممکن می‌سازد . واقعیت مجازی یک سازش خوب است که اصالت وضعیت را بدون قرار دادن هر کسی در خطر حفظ می‌کند . "

 

 

منبع سایت

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 246 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 7:21

علم پرورش جوجه بخشی از رمز و راز این موضوع را آشکار کرده‌است که چگونه برخی از حیوانات ماده قادر به ذخیره طولانی‌مدت اسپرم هستند . Droplets چربی که از سلول‌های ماده به سلول‌های اسپرم منتقل می‌شوند ممکن است به زنده نگه داشتن اسپرم کمک کنند . درک علمی این که چگونه اسپرم ممکن است دوام بیاورد می‌تواند به نفع هر نوع کار مربوط به باروری باشد .
اشتراک :
داستان کامل
علم پرورش جوجه بخشی از رمز و راز این موضوع را آشکار کرده‌است که چگونه برخی از حیوانات ماده قادر به ذخیره طولانی‌مدت اسپرم هستند . Droplets چربی که از سلول‌های ماده به سلول‌های اسپرم منتقل می‌شوند ممکن است به زنده نگه داشتن اسپرم کمک کنند .
زنان برخی از انواع حشرات ، خزندگان ، و پرندگان می‌توانند اسپرم خود را از چندین نر در مناطق تخصصی ذخیره‌سازی اسپرم خود ذخیره کنند . حیوانات مختلف می‌توانند اسپرم را به مدت چند روز و یا چند سال ذخیره کنند . اسپرم آزاد می‌تواند تخم‌های متعدد را در طول زمان بارور کند ، به این معنی که ماده‌ها برای بارور کردن تخم‌های اضافی به جفت گیری نیاز ندارند .
" کشاورزان ممکن است بتوانند گله‌های خود را با موفقیت زاد و ولد کنند ، اگر بتوانیم بفهمیم که اسپرم چگونه در لوله‌های tubules روغن اسپرم ماندگار باقی می‌ماند . Yukinori Yoshimura ، Ph.D. ، رئیس مرکز تحقیقاتی علوم جانوری و پروفسور در دانشکده علوم زیستی در دانشگاه هیروشیما می‌گوید : " مطالعات باروری مانند این به ویژه مربوط به کشورهایی هستند که مرغ‌های بومی را با نرخ‌های باروری پایین پرورش می‌دهند ."
Yoshimura تیم تحقیقاتی را هدایت کرد که پنج نوع اسیده‌ای چربی و یا اسیده‌ای چرب را شناسایی کرد که به عنوان قطرات درون سلول‌های لوله‌های کوچک روغن اسپرم زن وجود دارد . بعد از اینکه جوجه‌ها به طور مصنوعی inseminated شدند ، یک ژن مسئول شکستن این لیپیدها به ۲.۵ برابر فعال‌تر شده‌است . این لیپیدها به پایین و پایین ممکن است به لوله‌های ذخیره‌سازی اسپرم منتقل شوند و بقای sperm's را بهبود بخشند .
محققان اسپرم خود را در محلول‌های حاوی غلظت‌های مختلفی از لیپیدها تولید کرده‌اند . غلظت‌های بالا دو نوع چربی ، اولئیک اسید و لینولئیک‌اسید و افزایش تعداد اسپرم بعد از ۲۴ ساعت افزایش یافت .

 

اختلالافسردگی مزمننوروپاتیکبخش مغزنوعی نورونروان پریشیسروتونینعصب شناسان


Yoshimura گفت : " ما در حال انجام تحقیقات مداوم در مورد بیولوژی این شبکه هستیم که چگونه سلول‌های ماده و سلول‌های اسپرم از این چربی‌ها استفاده می‌کنند ، اما من همچنین می‌خواهم بررسی کنم که رژیم جوجه‌ها با میوه‌های زیتون یا دانه‌های آفتابگردان ، غذاهایی که در اسید اولئیک موجود است، می‌تواند حاصلخیزی را افزایش دهد ."
همه جوجه‌ها همان زیست‌شناسی تولید مثل دارند و تحقیقات در مورد چگونگی تاثیر ذخیره‌سازی اسپرم بر باروری زنان نیز مربوط به انواع گوشت و هم انواع مرغ خانگی است .
نگهداری اسپرم توسط پستانداران ماده تنها در خفاش‌ها ثبت می‌شود ، اما صنایع به اندازه پرورش اسب اصیل و حفاظت از حیوانات در معرض خطر نیز به روش‌های تولید مثل کمک می‌کنند . درک علمی این که چگونه اسپرم ممکن است دوام بیاورد می‌تواند به نفع هر نوع کار مربوط به باروری باشد .
آمار سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد از سال ۲۰۱۳ گزارش می‌دهد که ۹.۶ میلیون تن مرغ در سطح جهانی تولید شده‌است و این رقم در لیست ۵۰ مورد از رایج‌ترین کالاهای غذایی قرار دارد . تخم‌مرغ نیمرو شماره ۲۶ و ۶.۸ میلیون تن تولید شده در سطح جهانی بود . بسیاری از موجودات زنده برای دسترسی به و پذیرش توسط mates رقابت می‌کنند . در مطالعه اخیر ، محققان نشان می‌دهند که اسپرم قزل آلای شمالی ، ماهی آب سرد معمولی در دریاچه‌های آلپ ، با توجه به اینکه آیا ماهی‌ها غالب هستند یا مطیع هستند ، با سرعت‌های متفاوتی شنا می‌کنند . استراتژی‌های مختلف بین مردان مطیع و مطیع ، بسته به فاصله معمول خود از ماده ، مزیت‌های باروری را نشان می‌دهند .

 

 

منبع سایت 

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 413 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 6:29

بیمارانی که دچار روان‌پریشی هستند, پیری دو شبکه مغزی را که برای شناخت کلی مهم هستند , افزایش داده‌اند .
بیمارانی که دچار روان‌پریشی هستند , پیری دو شبکه مغزی را که برای شناخت کلی مهم هستند , افزایش داده‌اند . کارایی شبکه عصبی در ابتدا نرمال بود اما در بیماران مزمن کاهش نشان داد و نشان داد که این کاهش بعد از شروع بیماری اتفاق می‌افتد . این یافته‌ها از این ایده حمایت می‌کنند که مداخله برای افزایش این شبکه‌های عصبی پس از نشانه‌های اولیه جنون می‌تواند به بیماران کمک کند در آینده پیامدهای عملکردی بهتری داشته باشند .
شواهد رو به رشدی وجود دارد که پیری طبیعی زیستی در اختلالات روانی شتاب دارد . یک جنبه از سالمندی سالم , کاهش کارکرد شناختی و ارتباطات کارآمد در شبکه‌های مغزی است که از توانایی‌های شناختی مانند برنامه‌ریزی , حل مساله و حافظه حمایت می‌کند . " شفیلد , دکترای پزشکی دانشگاه وندربیلت ارتباط درون شبکه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اولین نشانه‌های زوال در سن سالم را نشان می‌دهد , بنابراین یافته‌های جدید نشان می‌دهد که افراد مبتلا به جنون , الگوهای طبیعی پیری مغز را نشان می‌دهند , اما با سرعت بیشتری .
در این مطالعه , خانم شفیلد و همکارانش از تصویربرداری مغز برای مقایسه ارتباط بین نواحی مغزی استفاده کردند - - یک سنجش از این که چگونه مناطق به طور موثر ارتباط برقرار می‌کنند - در بیماران مبتلا به اختلال روانی ( شامل اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی ) و کنترل سالم . آقای برو کس گفت : " کاهش سریع , مختص شبکه‌های شناختی بود , ارائه شواهدی دال بر این که پیری زودرس به دلیل کاهش جهانی ارتباطات در کل مغز نیست . "

 

مهارکننده هادرمان ناباروریوسواستاثیر دارورشته های عصبیسروتونینعصب شناسان


این نمودار تفاوت‌های گروهی را در کارایی شبکه نمایش می‌دهد . بطور خاص , بیماران مبتلا به روان‌پریشی تاثیر معنی‌داری در کاهش کارایی کلی در شبکه‌های زیر قشری و زیر قشری نسبت به افراد سالم نشان دادند .
" پیری زودرس " یا انحطاط شبکه‌های قشری به طور فزاینده‌ای در ارتباط با اسکیزوفرنی مستند شده‌است . با این حال , ما بینش کمی نسبت به سازوکارهای زیربنایی داریم . جان کلام , ویراستار روانشناسی زیستی , گفت : " پیوند دادن این یافته‌ها به مکانیسم‌ها یک گام حیاتی برای درک پیشرفت اسکیزوفرنی است تا ما بتوانیم آن را مختل کنیم . "
این یافته که کاهش کارایی شبکه پس از شروع بیماری شروع می‌شود به ویژه برای پتانسیل اختلال در این پیشرفت مهم است . آقای برو کس گفت : " با پیشرفت در اصلاح شناختی و تاثیر مثبت ورزش بر اتصال این شبکه‌ها , یافته‌های ما این امید را فراهم می‌کند که افراد بالغ مبتلا به جنون آغازین از مداخلات تقویت اتصال در این شبکه‌ها بهره‌مند شوند , به طور بالقوه کاهش یا نرمال کردن میزان کاهش کارآیی و در نتیجه عملکرد شناختی . "
یافته‌های این مطالعه جدید به محققان کمک می‌کند درک کنند که چگونه شبکه‌های عصبی در طول مسیر اختلالات روانی تغییر می‌کنند و پیشنهاد می‌کنند که هدف قرار دادن این شبکه‌ها می‌تواند باعث اختلال در تسریع پیری طبیعی در افراد با مراحل اولیه جنون شود . " از همه مهم‌تر , ما می‌توانیم تغییرات اساسی که در مدارات مغز رخ می‌دهد را بررسی کنیم که زمانی تغییر می‌کنند که سطوح بالای دوپامین در جسم مخطط پشتی تولید می‌شوند . او گفت : " این می‌تواند به ما کمک کند که اساس اسکیزوفرنی را بشناسیم . "
ما همچنین می‌توانیم به چگونگی پیشرفت این بیماری در طول زمان و چگونگی وقوع آن بپردازیم . "

 

 

منبع سایت

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 415 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 5:45

استفاده از داروهای ضد افسردگی به نام بازدارنده‌های انتخابی بازجذب سروتونین ، یا SSRIs ، منجر به افزایش تجمع چربی و التهاب کبد کودک بالغ می‌شود ، محققان برای اولین بار در یک مدل حیوانات به اثبات رسیده‌اند . این موضوع نگرانی‌های جدیدی را در رابطه با مشکلات متابولیکی دراز مدت در کودکانی که در دوران بارداری به داروهای ضد افسردگی مبتلا می‌شوند، مطرح می‌کند .
اشتراک :
داستان کامل
طبق تحقیقات جدید از سوی دانشگاه مک مس‌تر ، زنانی که در دوران بارداری از داروهای ضد افسردگی استفاده می‌کنند ممکن است ناخواسته infants خود را از دیابت نوع ۲ و چاقی در زندگی محروم کنند .
این مطالعه همبستگی بین مصرف داروی fluoxetine در دوران بارداری و افزایش خطر چاقی و دیابت را در کودکان پیدا کرده‌است .
در حال حاضر ، تا ۲۰ درصد از زنان در ایالات‌متحده و تقریبا ً ۷ درصد زنان کانادایی در دوران بارداری یک ضد افسردگی تجویز می‌شوند .
محقق ارشد study's ، آلیسون هالووی ، دانشیار مامایی و مامایی در دانشگاه مک مس‌تر گفت : " چاقی و دیابت نوع ۲ در کودکان در حال افزایش است و این بحث وجود دارد که این بیماری مرتبط با سبک زندگی و در دسترس بودن غذاهای کم‌کالری و کاهش فعالیت بدنی است ."
مطالعات پیشین نشان داده‌است که زنان باردار به ویژه در معرض افسردگی قرار دارند و تخمین زده می‌شود که در ۵ زن باردار در دوران بارداری دچار افسردگی شده‌اند .

 

عصب شناسیاثرات جانبیپردازش هیجانیآلاباماپورتفولیویعصب شناسان


هالووی می‌گوید : " در حالی که مشخص است که این داروها می‌تواند خطر چاقی در بزرگسالان را افزایش دهد ، معلوم نیست که استفاده از داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری باعث افزایش خطر اختلالات متابولیک در کودکان خود می‌شود " . او افزود که هدف از این پروژه تعیین این مساله است که آیا قرار گرفتن مادر با یک ضد افسردگی که معمولا ً مورد استفاده قرار می‌گیرد ، مربوط به رشد کبد چرب است، نتیجه‌ای که عموما ً با چاقی به همراه دارد .
نیکول دی لانگ ، دانشجوی دکترا ، که این تحقیق را در ۲۲ ژوئن در جلسه مشترک جامعه بین‌المللی غدد و جامعه endocrine ارائه کرد می‌گوید : " ما برای اولین بار در یک مدل حیوانات نشان دادیم که استفاده از داروهای ضد افسردگی به نام بازدارنده‌های انتخابی بازجذب سروتونین ، و یا SSRIs منجر به افزایش تجمع چربی و التهاب کبد در دوران بارداری شده‌است " .
هالووی می‌گوید که مطالعه آن‌ها نشان نمی‌دهد که زنان باید در دوران بارداری از داروهای ضد افسردگی اجتناب کنند ، تنها این که ممکن است در ارتباط با داروهای ضد افسردگی باشد که قبلا ً شناسایی شده‌اند .
او می‌گوید : " مزیت این مطالعه این است که ممکن است به شناسایی گروهی با ریسک بالا کمک کند که ممکن است نیاز به مداخلات خاص برای جلوگیری از چاقی و دیابت نوع ۲ در زندگی بعد از زندگی داشته باشند . "
مرحله بعدی تحقیقات آن‌ها ، درک مسیرهای مکانیکی پشت سر این است که چرا این داروها خطر متابولیکی را به خطر می‌اندازند " اگر ما بتوانیم درک کنیم که چگونه داروهای ضد افسردگی منجر به نتایج متابولیک نامطلوب در زاد و ولد می‌شوند تا اینکه ما می‌توانیم استراتژی‌های درمانی را برای جلوگیری از آسیب انجام دهیم ، در حالی که به زنانی که نیاز دارند درمان شوند ، بلکه آسیب بالقوه به زاد و ولد را کاهش دهند ."
برای کودکانی که در معرض بیماری‌های روانی مادران قرار دارند اما هیچ داروی ضد افسردگی وجود ندارد ، میزان شیوع آن ۱.۹ درصد بوده‌است . نرخ اضطراب ، اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) ، و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ( ADHD ) تفاوت قابل‌توجهی بین دو گروه ندارد .

 

 

منبع سایت

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 452 تاريخ : پنجشنبه 15 فروردين 1398 ساعت: 18:39

عصب شناسان در دانشگاه کویینزلند یک مدل جدید از شیزوفرنی را ایجاد کرده‌اند که محققان را قادر به درک بهتر این بیماری و توسعه درمان‌های جدید می‌سازد .
Schizophrenia ، که حدود ۷ نفر را در ۱۰۰۰ نفر تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، گروه ضعیفی از اختلالات روانی است که شناخت و رفتار را مختل می‌کنند . نشانه‌های مشترک عبارتند از هذیان ، توهم ، و دشواری درک واقعیت .
علت عصبی دقیق شیزوفرنی ، ناشناخته است و توسعه درمان‌های بهتر ضروری است . این تحقیق مدلی را برای شروع بررسی برخی از مکانیزم‌های اساسی موجود ارایه می‌دهد .
چیزی که دانشمندان می‌دانند این است که شیزوفرنی با تغییر مشخص در روشی که مغز از دوپامین استفاده می‌کند مرتبط است ، انتقال‌دهنده عصبی اغلب به مولکول پاداش brain's منسوب است .
پروفسور Darryl eyles در موسسه مغز کویینزلند گفت : " در بیماران شیزوفرنی ، سیگنال دهی دوپامین به طور قابل‌توجهی در یک ناحیه مغزی به نام the افزایش می‌یابد . "
او گفت : " تصور می‌شود که برخی از علائم مربوط به تولید بالا و انتشار دوپامین هستند ."
" تحقیقات جدید همچنین نشان می‌دهد که این تغییرات در بخش فوقانی یا بالاتر of ، و نه the شکمی که سال‌ها بر آن متمرکز شده‌ایم ، مشخص شده‌اند ."
اما هنوز مشخص نیست که چرا ترشح بیش از حد دوپامین در آن بخش از the منجر به علایم شیزوفرنی می‌شود ، و یا وقتی دوپامین در این منطقه بالا می‌رود چه اتفاقی برای دیگر مناطق مغز می‌افتد .
برای پرداختن به این موضوع ، پروفسور eyles ، دانشجوی مقطع دکترا ، آلیس پتی ، و همکاران آن‌ها مدل جدیدی از شیزوفرنی را توسعه دادند که در آن دوپامین به طور خاص در the پشتی بالا می‌رود .
پروفسور eyles گفت که الهام این مدل از مطالعات اخیر بر روی مدل‌های حیوانی بیماری Parkinsons ناشی شده‌است که در آن دوپامین دچار کمبود می‌شود .
Petty ساختارهای ژنتیکی ( که دوپامین تولید می‌کنند ) را به مغز موش‌های صحرایی تبدیل کرد . این کار با استفاده از یک ویروس انجام شد تا تحویل فقط به نورون‌های دوپامین متصل به the پشتی را هدف قرار دهد .
این حیوانات تغییرات رفتاری را ، از قبیل افزایش تحرک در شرایط خاص و نقص در نظارت بر اطلاعات حسی که برخی از علایم شیزوفرنی را تقلید می‌کنند ، نشان دادند .
Petty توضیح داد : " این اولین مدلی است که از نزدیک رفتار غیرعادی و اولیه دوپامین در شیزوفرنی را با بالا بردن سطح دوپامین خاص در the پشتی ، تکرار می‌کند . "
eyles اظهار داشت که گروه تحقیقاتی او و سایرین اکنون می‌توانند از این مدل برای آزمایش درمان‌های بالقوه که به طور خاص این ناهنجاری را هدف قرار می‌دهند ، استفاده کنند .
" ما قصد داریم از این مدل برای شناسایی ترکیباتی که از انتشار ناخواسته دوپامین در the پشتی جلوگیری می‌کنند ، استفاده کنیم . وی گفت : " این می‌تواند منجر به درمان شود که یا شدت بیماری را کاهش دهد یا حتی از شیزوفرنی جلوگیری کند ."
" به طور مهمی ، ما همچنین می‌توانیم تغییرات اساسی که در مدار brain's رخ می‌دهند که زمانی تغییر می‌کنند که سطح بالا دوپامین در the پشتی ایجاد می‌شود . او گفت : " این می‌تواند به ما کمک کند تا اساس شیزوفرنی را درک کنیم ."
" همچنین می‌توانیم به این مساله نگاه کنیم که این بیماری چگونه ممکن است در طول زمان پیشرفت کند و چگونه آغاز آن رخ می‌دهد ."
" این نوع کار با اهمیت علوم جمعی صحبت می‌کند ، چون شما مدل‌سازی دارید ، در آزمایش‌ها in vitro انجام می‌دهید و you در حال ایجاد تغییرات تدریجی در مولکول هستند . و همه این متخصصانی که با هم کار می‌کنند ، یافته‌های مشابهی را به این شکل ایجاد می‌کنند ."

 

منبع سایت

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 438 تاريخ : پنجشنبه 15 فروردين 1398 ساعت: 17:43